HOGWARTS School of magic |
| | Правила | |
| | Автор | Съобщение |
---|
Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Правила Пет Окт 26, 2007 1:52 pm | |
| Без непростими проклятия. Колкот по-голям курс си толкова са ти по силни магийте. Можете да използвате само магии които сте учили | |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Нед Ное 11, 2007 11:40 am | |
| Вече можете да използвате всякакви магии без непростими проклятия | |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 11:04 am | |
| Вече може да използвате магий само от тези тъбла. Първокурсниците могат само от таблото на първокурсниците,второкурсниците могат само от таблото на първокурсниците и второкурсниците и така нататък. | |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 11:10 am | |
| ТАБЛО ЗА ПЪРВОКУРСНИЦИ
Аисингър - замразява течности; магията се проявява като блед синкав лъч и е постоянна
Алохомора - магия за отваряне на заключени врати, прозорци, шкафове и др.; извършва се с почукване на магическата пръчка по ключалката
Диффиндо - магия за късане - раници, пердета, дрехи и всякакви неща от плат; не се изисква пряк допир на магическата пръчка - магията се проявява като слаб белезникав лъч
Енгорджио - магия за уголемяване; заклинателят избира колко точно да уголеми даден предмет (за това се изискват концентрация и доста упражнения); противодействие - Редукцио
~ информация от книгите: "- Енгорджио! / Паякът се изду и стана по-едър от тарантула."; "- Редукцио! - каза Муди и върна смаления до нормалните си размери паяк в стъкленицата."
Инсендио - магия за палене на огън; пламъците се появяват внезапно на посоченото от магьосникът място
~ информация от книгите: "В този миг в камината се надигнаха пламъци, така весело припукващи, като че горяха от часове."
Кракен - магия за поправяне; действа само на неорганични предмети; най-голям ефект има върху метални повърхности - пукнатините се запълват за миг със сребриста течност и малко по малко предметът става като нов; магията не съединява различни парченца, а само премахва пукнатини и дупки; да се има предвид, че третокурсник може да поправя по-големи предмети от първокурсник, а седмокурсник - по-големи от третокурсник
Лижипис - събличаща магия; дрехите просто изчезват от тялото на носителя им и се появяват след миг на няколко метра от него; действа само на най-горния "слой" дрехи (ако например сте с пуловер, риза и тениска, ще останете по риза, а при следващо прилагане на магията - по тениска); магията се проявява като бледо сияние, което се стрелва от магическата пръчка и обгръща жертвата
Локомотор мортис - кракозаключващо проклятие; краката на жертвата се събират плътно и сякаш залепват един за друг; проявява се като яркосин лъч
~ информация от книгите: "... краката му бяха слепени чрез нещо, което веднага разпознаха като кракозаключващото проклятие."
Лумос - магия, която пали светлина на края на магическата пръчка; внимание: магията не се използва за осветяване на цели помещения, палене на силен огън или нещо подобно - пламъчето е единствено на върха на пръчката и служи най-вече за осветяване на пространството в непосредствена близост до заклинателя; продиводействие - Нокс
Окулус репаро - заклинание, което поправя само счупени очила; извършва се чрез допир на магическата пръчка до очилата
Опаковай - ако не ви се занимава с дългото приготвяне на куфар или чанта, това е точната магия; подредеността на вещите зависи от уменията на магьосника
Очисти - за моментално почистване на по-дребни мръсотии
Петрификус тоталус - подобна на Локомотор мортис, тази магия действа на цялото тяло, затова е наречена "магия за пълно тяловкочаясване"; проявява се като синьо-бял лъч
~ информация от книгите: "Ръцете на Невил се долепиха до тялото му. Краката му се прилепиха. С изпънато тяло той е олюля на мястото си и сетне падна, вцепенан като дъска"
~ нагледен материал от филмите: цък
Равиталевс - премахва всякаква болка, освен ако тя не причинена чрез Сорек ; освен това заздравява раните и значително ускорява процеса на регенериране; така например ако се порежете на кухненски нож, раната ще заздравее за 5мин.; колкото по-напреднал е магът, толкова по-тежки наранявания може да лекува
Сонорус - магия за усилване на гласа; противодействие - Куайътус
Репаро - поправя счупени предмети, съединявайки отделните парчета
Уингардиум Левиоза - магия за левитация; изпълнява се с хубав замах на китката с магическата пръчка и накрая се казва "цък"
~ информация от книгите: "Сега не забравяйте онова хубаво движение с китката, което упражнявахме! Замах и цък, помнете, замах и цък. Много е важно също да казвате правилно магическите думи... Никога не забравяйте магьосника Баруфио, който казал "ч" вместо "ц" и се намерил на пода с бивол върху гърдите си."
~ нагледен материал от филмите: цък, цък
Ферула - магия, която пристяга част от тялото с шина; използва се най-често при счупвания
| |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 11:13 am | |
| ТАБЛО ЗА ВТОРОКУРСНИЦИ
Апарециум - разкрива невидимо мастило; извършва се с продължителен допир на магическата пръчка
Аракис - създава силен вятър, насочен към неприятеля
Бидерия - появяват се плаващи пясъци, но не много дълбоки - към метър; противодействие - Стоунус
Глациус - магия за замразяване; действа главно на течности, но може да забави и покрие с тънка коричка лед топлокръвни създания; извършва се чрез допир на магическата пръчка
Депулсо - магия за избутване; проявява се като червено-оранжев лъч; повечето ученици успяват да я приложат чак в трети курс
Дрезир - силна магия за пресушаване - може да пресуши малко поточе, но по принцип заклинанието е достатъчно за изсушаване на влажни предмети; пресушаването става с допир на магическата пръчка
Експелиармус - основна обезоръжаваща магия
Импервиус - магия, отблъскваща вода
Инкарцерус - магия за завързване с въжета (здравината зависи от способностите на заклинателя)
Йордакс - заклинание за ходене по вода; магията позволява да се носиш на милиметри от гладка водна повърхност, както и да бягаш по нея; след като се стъпи на твърда земя, действието на магията се прекратява автоматично
Каригаторе - освен че спъва жертвата, тази магия заковава крайниците й към пода; така поразения не може да се изправи; противодействие - Кидагакаш; проявява се като блед кафеникавожълт лъч
Карпе ретрактум - дърпане на предмет към себе си и/или себе си към предмет, като второто е по-трудно
Либирус - изстрелва слаба светкавичка - по-точно слаб лъч енергия - който предизвиква остро парене, вместо болка
Локомотор + име на предмет - действа като магия за левитация; по-сложна от Уингардиум Левиоза
Манус - магия за "здрава хватка"; омагьосаната ръка става като магнит за магическата пръчка и въпросната пръчка може да се отдалечи най-много на десет сантиметра от ръката, след което се връща обратно; полезна, ако магьосника се предпазва от коварни магии с цел отнемане на магическата пръчка (като Експелиармус и Берект);
Метерео - променя посоката, силата и вида на вятъра; за да подейства магията, трябва да има вятър, независимо естествен или създаден чрез магия
Морст - магия за мъгла
Мракулес - става много тъмно
Плинте - съединяване на до дузина малки еднородни предмети в един; магията може да бъде вечна, ако заклинателят не я развали; например - дузина еднакви монети могат да станат на една; противодействие - Плинти; изучва се във втори курс
Серикус - от върха на магическата пръчка изригва водна струя
Скурджифи - почиства; по-силна и сложна за изпълнение от Очисти
Фулгур - създава токова искра от върха на пръчката; тя може да бъде отклонена от метални предмети (часовници, монети и др.)
Фeкис - създава локализирана градушка; големината на ледчетата е по желание и възможности на заклинателя
Фераверту - заклинание за трансформиране на малко животно в бокал за вода; спада към магиите за трансфигурация, които са доста сложни; изучаването започва във втори курс, но малко ученици постигат успех с магията преди четвърти
Чант - действието на заклинанието наподобява това на Фините инкантатем, с единствената разлика, че спира само заклинания, които имат действия и правят белези на околната среда (като плаващи пясъци или дъжд); освен че действието престава, изчезват и всякакви следи от заклинанието; за премахване на по-сложни заклинания се изисква усъвършенстване в по-горните курсове
| |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 9:32 pm | |
| ТАБЛО ЗА ТРЕТОКУРСНИЦИ
Агрисиминиос + името на животно - призовава малко животно (според възможностите и силите на заклинателя); би могла да се приложи и от по-начинаещи (по пътя на логиката, един първокурсник ще призове далеч по-малко животно от един седмокурсник)
Аорте - магията може да изчисти кръвта от отрови, опиати, алкохол и други; също така сгрява тялото; не действа на по-сложните отрови и на тези с ефирен произход (под ефирни се разбира замайване и подобни; може да се използва например срещу Алкохоликус, срещу някоя магия, която отравя, или срещу призована кобра, например)
Берект - кара противника да изпусне пръчката си, но когато тя пада - независимо къде е това, - тя се чупи, сякаш е от стъкло; от частите порастват нови пръчки, като само една е истинската; броят на фалшивите пръчки зависи от парченцата, които се разлетят; така могат да се появят 2 или 102 нови пръчки; фалшивите пръчки избледняват и изчезват бавно - при продължителен допир се изпаряват; противодействие - Нирея
Дензаугео - магия за уголемяване на зъбите
~ информация от книгите: "Предните зъби... растяха с ужасяваща скорост и тя заприличваше... на бобър, а зъбите се удължаваха, прехвърлиха долната устна и се насочиха към брадичката."
Енервате - магия за свестяване, действа обратно на зашеметяващо заклинание
Ждахт - прави заклинателя неуязвим за всякакво външно нараняване; ефектът краткотраен - 2-3мин.; противодействие - Ираде
Инка - създава звук, който може да се чуе само от поразения; звука е много силен и предизвиква временно замайване и отслабване на слуха
Интерзия - прави щит, който предпазва от една магия
Морфекто - магия за огъване; подобна на заклинанието за оформяне на течности (Импликус), тази магия оформя други по-твърди материи като метал, например; магията оформя обекта чрез изкривяване, но не може да го направи остър и т.н.
Неатериялис - кара предмета да стане безплътен; много полезна, ако е насочена към ръката на магьосника, защото той би изпуснал пръчката си; не трае дълго; проявява се като бледо сияние, което обгръща предмета;
Норан - изстрелва две малки топчета енергия към очите на противника, заслепявайки го за близо минута; няма контрапроклятие, но ефектът може да бъде намален с Ефирис енадис
Плоракс - ръцете се прилепят до тялото като на египетски фараон (кръстосани); магията няма контрапроклятие, но се разваля от само себе си бързо; проявява се като жълт лъч
Хелитонус - магия за трошене; специфичното за нея е, че обектите се пръскат на изключително малки парчета, придружени от слаба експлозия, сякаш от слънчеви лъчи, които са безвредни
Релашио - магия против гриндилоу; от магическата пръчка излизат искри, а във водни условия - вряла вода
Ридикулус - магия за обезвреждане на богърти
Рюкис - кара предмета да избухне; ако е насочено към човек, много вероятно е той да си изповръща закуската; проявява се като ярко топче червеникава светлина
Яка дзука - магия за левитация; след като магията е направена, контролираш предмета с мисълта си, което значи, че може да го захвърлиш и да си избереш нов без да правиш наново заклинанието; позволява се левитиране само на един предмет (не може да се прилага на няколко наведнъж); трае десетина минути, без значение колко предмета са били използвани през това време | |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 9:36 pm | |
| ТАБЛО ЗА ЧЕТВЪРТОКУРСНИЦИ
Агреватис - магия за промяна на настроението; може да накара ядосан човек да се отпусне или спокоен човек да изпадне в паника; изисква съсредоточаване от страна на заклинателя; магията е трайна, стига да не се използва контрапроклятието - Реграватис; проявява се като преливащ чернобял лъч
Акцио - призоваваща магия; може да се извърши по два начина - чрез вдигане на магическата пръчка и добавяне името на призовавания предмет или чрез директно посочване на предмета; изисква съсредоточаване
~ информация от книгите: "И той отново вдигна пръчката си: - Акцио речник! / Тежката книга излетя от ръцете на Хърмаяни, профуча през стаята и момчето я улови."; "Акцио! - ИЗВИКА Хари, като насочи своята пръчка към Тримагическата купа."
Вцепени се - зашеметяващо заклинание
Ерадис - позволява да ходиш по стени и тавани, сякаш че земята те придърпва натам; сложна магия - изисква концентрация и чувство за равновесие
Ефирис енадис - магия, която позволява да се виждат всички участници в сражението; например когато погледнеш към някой и извърнеш глава за момент, когато пак погледнеш натам, знаеш какво ще видиш; освен противниците, магията показва терена и промяната в него
Ините - прехвърля съвсем малка част от магическата сила на пръчката в ръцете на заклинателя, така че той да бъде способен да направи едно заклинание дори без пръчка
Конфундус - нещо като заблудителна магия; предизвиква временна дезориентация и объркване (все едно нещо те е треснало по главата и ти се вие свят); проявява се като зигзагообразен сивкав лъч
Конюктивитис - заклинание, поразяващо очите
Нак нарая - прави заклинателя по-силен, така че да може да скача по-нависоко, например, или да тича по-бързо и дълго; ефектът трае само няколко минути;
Протего - защитно заклинание, отблъсква противника назад и го обезоръжава
~ информация от книгите: "Снейп залитна... пръчката му отхвръкна нагоре..."
Редукто - пренасочващо проклятие
Хенке - преобразява всичко във всичко… е, може би почти всичко; за да стане по-ясно - с тази магия можеш да превърнеш клечка за зъби в игла; нещо като трансфигурацията, само че магията може да се разваля с мисъл, а не с контразаклинание, въпреки че има и такова - Релида; ако магията се използва за преобразяване на заклинателя в нещо, изисква единствено съсредоточаване и произнасяне на заклинанието; ако целта на трансформирането е друг предмет или същество, пръчката се насочва към него и от края й се проточва тънка струйка дим
Шиназе - капан за магии; в него се побират до три магии и се задействат, ако някой противник влезе в него; капаните обикновено работят най-много на 10 метра, но в необичайни ситуации могат да се задействат и от по-далеч; те са невидими и много трудно се засичат; магията за засичане е Даридис; за унищожаване на капана е препоръчително да се използва Рюкис, но по-добре Чаник
| |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 9:49 pm | |
| ТАБЛО ЗА ПЕТОКУРСНИЦИ
Анимате - съживява всякакви предмети; подчинява ги директно на съживителя без допълнителни магии; ефектът от заклинанието трае доста дълго - около няколко часа; противодействие - Инускачу (след прилагането му, на предмета не може да се приложи същата магия за най-малко 3-4 дни); магическата пръчка трябва да е насочена към предмета, който ще бъде съживен; въпреки че се изучава в пети курс, понякога дори шестокурсници не могат да я прилагат
Аниматус конжурус - магия за измагьосване на предмети (създаване на столове или кресла от нищото, на маси, прибори и всякакви други предмети); сложността зависи от размера и подробностите на предмета, който се измагьосва (да създадеш кресло е по-трудно, отколкото да създадеш стол, но и захарница с орнаменти и украса е по-сложна за измагьосване от обикновена); специфично е, че предметите са по-крехки от истинските, особено ако са направени от ученик; противодействие - Инаниматус конжурус; изпълнява се с плавно (при по-неопитни) или по-рязко (при по-напреднали) махване
Аресто моментом - забавя действията; Дъмбълдор я използва, когато Хари пада от метлата си на куидичното поле, и така момчето остава невредимо (филм 3 - "Затворникът от Азкабан"); магията не е от най простите - зависи от силите на заклинателя и от това какво се опитва да забави (едно е падаща книга, друго е планински трол) Ветирвас - кара поразения да изгуби чувство за време - така една секунда може да му се стори като един час, а един час - като една секунда (по избор на заклинателя); противодействие - Вортекс; проявява се като малко светлинно кълбо
Граликс - кара поразения да вижда нещата такива, каквито не са; например, ако вижда конец, той може да му заприлича на змийче, ако вижда клонка - на зелен о г ън и т.н.; общото е, че той вижда всичко, но не и истината; ефектът e дълготраен; противодействие - Ферид (трябва да се изрече поне след 2-3мин. от началото на магията, иначе няма да подейства); проявява се като вълнообразен зеленикав лъч
Деторнар вокис - премества гласа на мага така, че да се чува от друго място; много полезна, ако си се скрил някъде и не искаш да се издаваш; заклинателят сам избира откъде да се чува гласа му, но ако не го направи, тогава той се чува винаги откъм гърба на противника
Зеда - сляпа атака; това е терминът, който най-добре описва магията; може да се нарече и сляп бой, защото действието е достатъчно дълго (4-5 мин.); основава се на това да заблудиш противника, че правиш нещо, и в същото време да правиш нещо друго; магията, разбира се, много помага, но същите резултати могат да се постигнат и с много упорити тренировки; когато магията бива направена, тя променя леко дори и дрехите на магьосника - ръкавите стават малко по-широки, цвета й започва леко да се слива с околната среда; когато искаш да направиш магия, ръката ти сама прави няколко лъжливи движения преди това; може дори да направи порой от разноцветни искри, за да накара противника да се отдръпне, и тогава да му направи истинската магия; има много възможности, но главното е че е много трудно да се избегне такава атака, защото тя се основава на заблудата и така най-накрая истинската магия идва като гръм от ясно небе
Импедимента - препречваща магия; може да бъде усвоена и по-рано при намиране на подходяща литература
Лакесит - поразеният вижда, чува и усеща това, което заклинателят вижда, чува и усеща; времетраенето на магията може да продължи ужасно много, ако действието й не бъде прекратено (противодействие - Фанданго), освен това за направата и запазването на действието на тази магия е нужна силна психика и устойчивост; тази магия не позволява подчиняването на дадени мисли; просто поразения придобива всички сетива на направилия магията; сложна магия
Микадо - създава илюзията, че противникът е по-голям, докато той всъщност не е; така ако някой се цели в сърцето на "по-големия" противник, заклинанието би минало над истинската цел; има кратък ефект
Они - позволява на магьосника да минава през стени и твърди обекти, включително и през магии; ефектът е много краткотраен и магията може да бъде използвана едва няколко пъти; магът става безплътен по свое желание и всичко, което носи, също става безплътно;
Силенцио - магия за мълчание - този, към когото е насочена, онемява
Сорек - създава определена илюзия в съзнанието на поразения, определена от заклинателя; създава се нещо като мисловен дуел между двама магьосници с една малка особеност - този, който е направил магията, има повеч власт в "съня" на другия; в действителност те просто си седят прави със затворени очи на мястото, където се провежда битката, но в съзнанията им може да се намират навсякъде; всичко в този замъглен свят се определя от заклинателя - той може да се превръща по своя воля в други същества, без да е зоомaг, и изцяло определя правилата в света на "съня"; всяко нараняване там е илюзия и не се получава наистина, но наранения все пак усеща всяка болка там, където е била раната (сякаш си е бил схванал мускула и сега го боли, когато го стяга); ако поразеният умре в мисловната битка, той се събужда от транса, но след заклинателя; първия е много изтощен след такава битка, защото той използва истинските си сили без да знае че това е илюзия
Рапидус - магия за бързина, която влияе обектите в радиус от около 10м.; заклинателят забавя света около себе си и така за околните той изглежда по-бърз | |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 10:00 pm | |
| ТАБЛО СА ШЕСТОКУРСНИЦИ
Еванеско - магия за изчезване на предмети; сложна за изпълняване
Експекто патронум - магия срещу диментори - призоваване на патрон, покровител; предвидена е в учебната програма за шести курс поради сложността си и нечестата й употреба, но може да бъде усвоена доста по-рано гебуншин - прави истински копия на избран предмет, включително и на човек; за предмети магията е сравнително дълготрайна - 2-3 часа; за хора нещата стоят другояче - за да си направиш копия (които са истински тела и могат да се бият като теб), трябва да си съсредоточен през цялото време; копията се командват по умствен път; те изчезват, ако бъдат ударени директно, но иначе са си съвсем като истински човек; за жалост, магията, която се използва за копиране на хора, взима от жизнената енергия, за да я предаде на копията - така ако си много уморен и направиш тази магия, можеш просто да паднеш и да си поспинкаш хубаво; няма ограничение за броя на копията - разбира се, повече копия => повече енергия която да бъде разделена => копията ще бъдат по слаби; да създадеш едно копие е трудно (за човек; за предмет е лесно, защото не се изисква толкова съсредоточаване), две е два пъти по-трудно, три е три пъти по-трудно, отколкото две, четири е четири пъти по-трудно, отколкото три и т.н.; добра магия за разсейване е гъделичкaщата магия - тогава копията сигурно ще изчезнат, но не веднага, а след 7-10 сек. (това не важи за предмети, защото за тях не е нужно голямо съсредоточаване)
Момери - връща стари спомени; заклинателят трябва да е наясно със съществуването им преди да извърши заклинанието; в противен случай резултатът върху извършващият магията може да е пагубен - действието може да се обърне срещу него или може дори да се стигне до загуба на паметта
Нергале - позволява на заклинателя да "прогори" дупка в даден обект само с почукване; зейналата дупка наистина прилича на оставена от сблъсък с метеорит и е с размер 3 на 3 метра (стига заклинателят да е достатъчно добър); след като заклинателят премине през входа, проходът постепенно се стеснява докато не изчезне; ако през отвора не премине нищо, той се затваря значително по-бързо
Силера - често наричана "магия на черния щит"; тази магия прави щит около магьосника, който трае един-два удара; би могъл да трае вечно, стига наоколо да има сенки и никой да не те напада; за да се направи магията е нужна сянка; така около тялото се образува сфера, която се върти много бързо и има малки цепнатини в нея; да гледаш през нея е все едно да дледаш през перките на вентилатор; ако нещо се приближи, сферата спира да се върти за съвсем малко и цялата й чернота се концентрира в мястото на удара
Фурба - кара всяка сянка да оживее и да се бие с противника; сянката няма някакви особени способности, освен бързината; тя е 3-4 пъти по-бърза от съществото, от което е взета; притежава неговите способности, разбира се, така че ако сянката е на дракон, тя ще бълва огън и ще лети; сянката не изчезва, освен ако не бъде убита (което става както да убиеш всяко друго същество); не може да бъде подчинена на заклинание; има още една малка особеност - тя е двуизмерна, което значи, че ако се обърне с тънката страна настрани (която е безкрайно тънка), ще стане невидима докато пак не се види малка част от широката страна; за сенките не е много трудно да стават невидими за по 7-8 секунди, но повече просто не могат; освен това те са много гъвкави - всеки е виждал как сянката му се удължава и изкривява от светлината - същото го могат и те, което улеснява избягването на магии; трудна за прилагане; намира се в допълнителна литература
Юнда шакис - създава ударна вълна, която отнася всичко по пътя си; , но пълен ефект от магията може да се постигне само от седмокурсници и по-напреднали магьосници | |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 10:07 pm | |
| ТАБЛО ЗА СЕДМОКУРСНИЦИ
Апарицион - заклинителят се мести почти веднага от едно място на друго магията е само за напреднали магьосници - седми курс и нагоре
Нефиридин - кара петте природни елемента (Огън, Земя, Вода, Въздух, Дух) да се подчиняват на магьосника; разбира се, магията е невероятно трудна, така че който я изрича, би имал късмет да овладее една от стихиите; може би дори 2, но частично; мъжете са предразположени да подчиняват Огъня и Земята, а жените - Въздуха и Водата; за Духа е най-трудно и почти никой не го подчинява; след като са подчинени силите, с тях могат да се правят различни неща, но нищо от сорта на цунами или изригване на вулкан | |
| | | Tom Riddle Директор
Брой мнения : 201 Registration date : 26.10.2007
| Заглавие: Re: Правила Вто Ное 27, 2007 10:10 pm | |
| УНИВЕРСАЛНИ МАГИИ
Авис - призовава птици
~ информация от книгите: "Пръчката... гръмна като пушка и от края й изхвърчаха няколко малки чуруликащи птички..."
Алкохоликус - магия за напиване; противодействие - Уналкохоликус; проявява се като кафеникав лъч, който удря противника право в главата
Асирим-финики - магическата пръчка се превръща в прозрачно перо, което пише с бледо мастило; след като магията се прекрати, мастилото изчезва и след миг отново се появява, този път написано на език, който магът знае; пръчката добива предишния си вид
Експринто - магия за заличаване на следи; всички следи в полезрението на извършващия магиите малко по малко започват да избледняват, докато накрая не изчезнат; магията може да се използва и за временно заличаване на недълбоки рани и различни белези; ако следите са от рода на прекършени клони или изобщо нещо счупено, то въпросните следи си остават
Импликус - оформяне на течност; действието се извършва чрез движението
на пръстите на магьосника; ако той има дарба да извайва фигури, фигурата ще стане по-красива; докато се "дяла", течността се върти във въздуха
Колопортус - магия за запечатване, заключване; единственото изискване е магическата пръчка да е насочена към вратата/прозореца, които ще бъдат запечатани
~ информация от книгите: "... и вратата се запечата със странен жвакащ звук."
Мимбъл-уимбъл - оплитане на езика; пречи на правилното произнасяне на магии за известно време; противодействие - Уимбъл-мимбъл (по пътя на логиката, контразаклинанието може да се използва от който и да е друг, освен от поразения); проявява се като червеникаво-розов лъч
Насочи ме - пръчката започва да сочи север
~ информация от книгите: "... четирипосочната магия, която щеше да
насочва магическата му пръчка на север..."; "... магическата си пръчка, като я постави в легнало положение на дланта си. Пръчката се завъртя веднъж и посочи надясно... Значи натам бе север..."
Орхидеус - магия, при която от края на магическата пръчка излиза букет цветя
~ информация от книгите: "... и от връхчето на пръчката цъфна букет цветя."
Писум сативум - от пръчката изригва малко кълбо (колкото човешка длан) с кехлибареножълт цвят, което при сблъсък експлодира и напластява въздуха с острия мирис на чесън
Риктусемпра - гъделичкаща магия; проявява се като сребрист лъч
~ информация от книгите: "Сноп сребриста светлина удари Малфой в стомаха и той се преви на две с хрипове-"
Серпенсортия - магия, произвеждаща черна змия от края на магическата пръчка
~ информация от книгите: "Крайчето на пръчката му избухна... оттам се стрелна дълга черна змия..."
Таранталера - магия, която кара краката ти да танцуват нещо като фокстрот; проявява се като два снопа ярки лъчи
~ информация от книгите: "... краката на Хари вече се гърчеха в ритъма на нещо като фокстрот, без той да може да ги овладее."
Уодиуози - магия, която изстрелва натъпкани в дупка или ключалка предмети
~ информация от книгите: "Той вдигна магическата си пръчка на височината на раменете си и като каза "Уодиуози!", я насочи към Пийвс. Също като куршум топчето дъвка изхвърча от ключалката и се заби право в лявата ноздра на Пийвс..."
Флаграте - магия за отбелязване и маркиране; достатъчно е с магическата пръчка да се опише желаната форма във въздуха и тя се "отпечатва" върху конкретния предмет в златисточервено
~ информация от книгите: "Тя прокара магическата пръчка по въздуха и върху вратата изниква огнено "Х"."
Флинте - кара малък предмет да заблести в избран от мага цвят; действието се прекратява, когато магът изрече друго заклинание; извършва се чрез докосване на магическата пръчка до предмета
Фурнункулус - магия за циреи; проявява се като жълтеникав лъч
~ информация от книгите: "Гойл изрева и затули с длани носа си, по който избиха грамадни и противни циреи..."
Церасус Авиум - изстрелва стотина череши | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Правила | |
| |
| | | | Правила | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |
|