HOGWARTS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HOGWARTS

School of magic
 
ИндексЗбИжЗИЙТърсенеПоследни снимкиРегистрирайте сеВход

 

 Правила

Go down 
АвторСъобщение
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Правила   Правила Icon_minitimeПет Окт 26, 2007 1:52 pm

Без непростими проклятия.
Колкот по-голям курс си толкова са ти по силни магийте.
Можете да използвате само магии които сте учили
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeНед Ное 11, 2007 11:40 am

Вече можете да използвате всякакви магии без непростими проклятия
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 11:04 am

Вече може да използвате магий само от тези тъбла.
Първокурсниците могат само от таблото на първокурсниците,второкурсниците могат само от таблото на първокурсниците и второкурсниците и така нататък.
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 11:10 am

ТАБЛО ЗА ПЪРВОКУРСНИЦИ

Аисингър - замразява течности; магията се проявява като блед синкав лъч и е постоянна


Алохомора - магия за отваряне на заключени врати, прозорци, шкафове и
др.; извършва се с почукване на магическата пръчка по ключалката

Диффиндо - магия за късане - раници, пердета, дрехи и всякакви неща от
плат; не се изисква пряк допир на магическата пръчка - магията се
проявява като слаб белезникав лъч

Енгорджио - магия за уголемяване; заклинателят избира колко точно да
уголеми даден предмет (за това се изискват концентрация и доста
упражнения); противодействие - Редукцио

~ информация от книгите: "- Енгорджио! / Паякът се изду и стана по-едър
от тарантула."; "- Редукцио! - каза Муди и върна смаления до нормалните
си размери паяк в стъкленицата."

Инсендио - магия за палене на огън; пламъците се появяват внезапно на посоченото от магьосникът място


~ информация от книгите: "В този миг в камината се надигнаха пламъци, така весело припукващи, като че горяха от часове."


Кракен - магия за поправяне; действа само на неорганични предмети;
най-голям ефект има върху метални повърхности - пукнатините се запълват
за миг със сребриста течност и малко по малко предметът става като нов;
магията не съединява различни парченца, а само премахва пукнатини и
дупки; да се има предвид, че третокурсник може да поправя по-големи
предмети от първокурсник, а седмокурсник - по-големи от третокурсник

Лижипис - събличаща магия; дрехите просто изчезват от тялото на
носителя им и се появяват след миг на няколко метра от него; действа
само на най-горния "слой" дрехи (ако например сте с пуловер, риза и
тениска, ще останете по риза, а при следващо прилагане на магията - по
тениска); магията се проявява като бледо сияние, което се стрелва от
магическата пръчка и обгръща жертвата

Локомотор мортис - кракозаключващо проклятие; краката на жертвата се
събират плътно и сякаш залепват един за друг; проявява се като яркосин
лъч

~ информация от книгите: "... краката му бяха слепени чрез нещо, което веднага разпознаха като кракозаключващото проклятие."


Лумос - магия, която пали светлина на края на магическата пръчка;
внимание: магията не се използва за осветяване на цели помещения,
палене на силен огън или нещо подобно - пламъчето е единствено на върха
на пръчката и служи най-вече за осветяване на пространството в
непосредствена близост до заклинателя; продиводействие - Нокс

Окулус репаро - заклинание, което поправя само счупени очила; извършва се чрез допир на магическата пръчка до очилата


Опаковай - ако не ви се занимава с дългото приготвяне на куфар или
чанта, това е точната магия; подредеността на вещите зависи от уменията
на магьосника

Очисти - за моментално почистване на по-дребни мръсотии


Петрификус тоталус - подобна на Локомотор мортис, тази магия действа на
цялото тяло, затова е наречена "магия за пълно тяловкочаясване";
проявява се като синьо-бял лъч

~ информация от книгите: "Ръцете на Невил се долепиха до тялото му.
Краката му се прилепиха. С изпънато тяло той е олюля на мястото си и
сетне падна, вцепенан като дъска"

~ нагледен материал от филмите: цък


Равиталевс - премахва всякаква болка, освен ако тя не причинена чрез
Сорек ; освен това заздравява раните и значително ускорява процеса на
регенериране; така например ако се порежете на кухненски нож, раната ще
заздравее за 5мин.; колкото по-напреднал е магът, толкова по-тежки
наранявания може да лекува

Сонорус - магия за усилване на гласа; противодействие - Куайътус


Репаро - поправя счупени предмети, съединявайки отделните парчета


Уингардиум Левиоза - магия за левитация; изпълнява се с хубав замах на китката с магическата пръчка и накрая се казва "цък"


~ информация от книгите: "Сега не забравяйте онова хубаво движение с
китката, което упражнявахме! Замах и цък, помнете, замах и цък. Много е
важно също да казвате правилно магическите думи... Никога не забравяйте
магьосника Баруфио, който казал "ч" вместо "ц" и се намерил на пода с
бивол върху гърдите си."

~ нагледен материал от филмите: цък, цък


Ферула - магия, която пристяга част от тялото с шина; използва се най-често при счупвания


Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 11:13 am

ТАБЛО ЗА ВТОРОКУРСНИЦИ

Апарециум - разкрива невидимо мастило; извършва се с продължителен допир на магическата пръчка


Аракис - създава силен вятър, насочен към неприятеля


Бидерия - появяват се плаващи пясъци, но не много дълбоки - към метър; противодействие - Стоунус


Глациус - магия за замразяване; действа главно на течности, но може да
забави и покрие с тънка коричка лед топлокръвни създания; извършва се
чрез допир на магическата пръчка

Депулсо - магия за избутване; проявява се като червено-оранжев лъч; повечето ученици успяват да я приложат чак в трети курс


Дрезир - силна магия за пресушаване - може да пресуши малко поточе, но
по принцип заклинанието е достатъчно за изсушаване на влажни предмети;
пресушаването става с допир на магическата пръчка

Експелиармус - основна обезоръжаваща магия


Импервиус - магия, отблъскваща вода


Инкарцерус - магия за завързване с въжета (здравината зависи от способностите на заклинателя)


Йордакс - заклинание за ходене по вода; магията позволява да се носиш
на милиметри от гладка водна повърхност, както и да бягаш по нея; след
като се стъпи на твърда земя, действието на магията се прекратява
автоматично

Каригаторе - освен че спъва жертвата, тази магия заковава крайниците й
към пода; така поразения не може да се изправи; противодействие -
Кидагакаш; проявява се като блед кафеникавожълт лъч

Карпе ретрактум - дърпане на предмет към себе си и/или себе си към предмет, като второто е по-трудно


Либирус - изстрелва слаба светкавичка - по-точно слаб лъч енергия - който предизвиква остро парене, вместо болка


Локомотор + име на предмет - действа като магия за левитация; по-сложна от Уингардиум Левиоза


Манус - магия за "здрава хватка"; омагьосаната ръка става като магнит
за магическата пръчка и въпросната пръчка може да се отдалечи най-много
на десет сантиметра от ръката, след което се връща обратно; полезна,
ако магьосника се предпазва от коварни магии с цел отнемане на
магическата пръчка (като Експелиармус и Берект);

Метерео - променя посоката, силата и вида на вятъра; за да подейства
магията, трябва да има вятър, независимо естествен или създаден чрез
магия

Морст - магия за мъгла


Мракулес - става много тъмно


Плинте - съединяване на до дузина малки еднородни предмети в един;
магията може да бъде вечна, ако заклинателят не я развали; например -
дузина еднакви монети могат да станат на една; противодействие -
Плинти; изучва се във втори курс

Серикус - от върха на магическата пръчка изригва водна струя


Скурджифи - почиства; по-силна и сложна за изпълнение от Очисти


Фулгур - създава токова искра от върха на пръчката; тя може да бъде отклонена от метални предмети (часовници, монети и др.)


Фeкис - създава локализирана градушка; големината на ледчетата е по желание и възможности на заклинателя


Фераверту - заклинание за трансформиране на малко животно в бокал за
вода; спада към магиите за трансфигурация, които са доста сложни;
изучаването започва във втори курс, но малко ученици постигат успех с
магията преди четвърти

Чант - действието на заклинанието наподобява това на Фините инкантатем,
с единствената разлика, че спира само заклинания, които имат действия и
правят белези на околната среда (като плаващи пясъци или дъжд); освен
че действието престава, изчезват и всякакви следи от заклинанието; за
премахване на по-сложни заклинания се изисква усъвършенстване в
по-горните курсове

Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 9:32 pm

ТАБЛО ЗА ТРЕТОКУРСНИЦИ

Агрисиминиос + името на животно - призовава малко животно (според
възможностите и силите на заклинателя); би могла да се приложи и от
по-начинаещи (по пътя на логиката, един първокурсник ще призове далеч
по-малко животно от един седмокурсник)

Аорте - магията може да изчисти кръвта от отрови, опиати, алкохол и
други; също така сгрява тялото; не действа на по-сложните отрови и на
тези с ефирен произход (под ефирни се разбира замайване и подобни; може
да се използва например срещу Алкохоликус, срещу някоя магия, която
отравя, или срещу призована кобра, например)

Берект - кара противника да изпусне пръчката си, но когато тя пада -
независимо къде е това, - тя се чупи, сякаш е от стъкло; от частите
порастват нови пръчки, като само една е истинската; броят на фалшивите
пръчки зависи от парченцата, които се разлетят; така могат да се появят
2 или 102 нови пръчки; фалшивите пръчки избледняват и изчезват бавно -
при продължителен допир се изпаряват; противодействие - Нирея

Дензаугео - магия за уголемяване на зъбите


~ информация от книгите: "Предните зъби... растяха с ужасяваща скорост
и тя заприличваше... на бобър, а зъбите се удължаваха, прехвърлиха
долната устна и се насочиха към брадичката."

Енервате - магия за свестяване, действа обратно на зашеметяващо заклинание


Ждахт - прави заклинателя неуязвим за всякакво външно нараняване; ефектът краткотраен - 2-3мин.; противодействие - Ираде


Инка - създава звук, който може да се чуе само от поразения; звука е
много силен и предизвиква временно замайване и отслабване на слуха

Интерзия - прави щит, който предпазва от една магия


Морфекто - магия за огъване; подобна на заклинанието за оформяне на
течности (Импликус), тази магия оформя други по-твърди материи като
метал, например; магията оформя обекта чрез изкривяване, но не може да
го направи остър и т.н.

Неатериялис - кара предмета да стане безплътен; много полезна, ако е
насочена към ръката на магьосника, защото той би изпуснал пръчката си;
не трае дълго; проявява се като бледо сияние, което обгръща предмета;

Норан - изстрелва две малки топчета енергия към очите на противника,
заслепявайки го за близо минута; няма контрапроклятие, но ефектът може
да бъде намален с Ефирис енадис

Плоракс - ръцете се прилепят до тялото като на египетски фараон
(кръстосани); магията няма контрапроклятие, но се разваля от само себе
си бързо; проявява се като жълт лъч

Хелитонус - магия за трошене; специфичното за нея е, че обектите се
пръскат на изключително малки парчета, придружени от слаба експлозия,
сякаш от слънчеви лъчи, които са безвредни

Релашио - магия против гриндилоу; от магическата пръчка излизат искри, а във водни условия - вряла вода


Ридикулус - магия за обезвреждане на богърти


Рюкис - кара предмета да избухне; ако е насочено към човек, много
вероятно е той да си изповръща закуската; проявява се като ярко топче
червеникава светлина

Яка дзука - магия за левитация; след като магията е направена,
контролираш предмета с мисълта си, което значи, че може да го захвърлиш
и да си избереш нов без да правиш наново заклинанието; позволява се
левитиране само на един предмет (не може да се прилага на няколко
наведнъж); трае десетина минути, без значение колко предмета са били
използвани през това време
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 9:36 pm

ТАБЛО ЗА ЧЕТВЪРТОКУРСНИЦИ

Агреватис - магия за промяна на настроението; може да накара ядосан
човек да се отпусне или спокоен човек да изпадне в паника; изисква
съсредоточаване от страна на заклинателя; магията е трайна, стига да не
се използва контрапроклятието - Реграватис; проявява се като преливащ
чернобял лъч

Акцио - призоваваща магия; може да се извърши по два начина - чрез
вдигане на магическата пръчка и добавяне името на призовавания предмет
или чрез директно посочване на предмета; изисква съсредоточаване

~ информация от книгите: "И той отново вдигна пръчката си: - Акцио
речник! / Тежката книга излетя от ръцете на Хърмаяни, профуча през
стаята и момчето я улови."; "Акцио! - ИЗВИКА Хари, като насочи своята
пръчка към Тримагическата купа."

Вцепени се - зашеметяващо заклинание


Ерадис - позволява да ходиш по стени и тавани, сякаш че земята те
придърпва натам; сложна магия - изисква концентрация и чувство за
равновесие

Ефирис енадис - магия, която позволява да се виждат всички участници в
сражението; например когато погледнеш към някой и извърнеш глава за
момент, когато пак погледнеш натам, знаеш какво ще видиш; освен
противниците, магията показва терена и промяната в него

Ините - прехвърля съвсем малка част от магическата сила на пръчката в
ръцете на заклинателя, така че той да бъде способен да направи едно
заклинание дори без пръчка

Конфундус - нещо като заблудителна магия; предизвиква временна
дезориентация и объркване (все едно нещо те е треснало по главата и ти
се вие свят); проявява се като зигзагообразен сивкав лъч

Конюктивитис - заклинание, поразяващо очите


Нак нарая - прави заклинателя по-силен, така че да може да скача
по-нависоко, например, или да тича по-бързо и дълго; ефектът трае само
няколко минути;

Протего - защитно заклинание, отблъсква противника назад и го обезоръжава


~ информация от книгите: "Снейп залитна... пръчката му отхвръкна нагоре..."


Редукто - пренасочващо проклятие


Хенке - преобразява всичко във всичко… е, може би почти всичко; за да
стане по-ясно - с тази магия можеш да превърнеш клечка за зъби в игла;
нещо като трансфигурацията, само че магията може да се разваля с мисъл,
а не с контразаклинание, въпреки че има и такова - Релида; ако магията
се използва за преобразяване на заклинателя в нещо, изисква единствено
съсредоточаване и произнасяне на заклинанието; ако целта на
трансформирането е друг предмет или същество, пръчката се насочва към
него и от края й се проточва тънка струйка дим

Шиназе - капан за магии; в него се побират до три магии и се
задействат, ако някой противник влезе в него; капаните обикновено
работят най-много на 10 метра, но в необичайни ситуации могат да се
задействат и от по-далеч; те са невидими и много трудно се засичат;
магията за засичане е Даридис; за унищожаване на капана е
препоръчително да се използва Рюкис, но по-добре Чаник
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 9:49 pm

ТАБЛО ЗА ПЕТОКУРСНИЦИ

Анимате - съживява всякакви предмети; подчинява ги директно на
съживителя без допълнителни магии; ефектът от заклинанието трае доста
дълго - около няколко часа; противодействие - Инускачу (след
прилагането му, на предмета не може да се приложи същата магия за
най-малко 3-4 дни); магическата пръчка трябва да е насочена към
предмета, който ще бъде съживен; въпреки че се изучава в пети курс,
понякога дори шестокурсници не могат да я прилагат

Аниматус конжурус - магия за измагьосване на предмети (създаване на
столове или кресла от нищото, на маси, прибори и всякакви други
предмети); сложността зависи от размера и подробностите на предмета,
който се измагьосва (да създадеш кресло е по-трудно, отколкото да
създадеш стол, но и захарница с орнаменти и украса е по-сложна за
измагьосване от обикновена); специфично е, че предметите са по-крехки
от истинските, особено ако са направени от ученик; противодействие -
Инаниматус конжурус; изпълнява се с плавно (при по-неопитни) или
по-рязко (при по-напреднали) махване

Аресто моментом - забавя действията; Дъмбълдор я използва, когато Хари
пада от метлата си на куидичното поле, и така момчето остава невредимо
(филм 3 - "Затворникът от Азкабан"); магията не е от най простите -
зависи от силите на заклинателя и от това какво се опитва да забави
(едно е падаща книга, друго е планински трол)
Ветирвас - кара поразения да изгуби чувство за време - така една
секунда може да му се стори като един час, а един час - като една
секунда (по избор на заклинателя); противодействие - Вортекс; проявява
се като малко светлинно кълбо

Граликс - кара поразения да вижда нещата такива, каквито не са;
например, ако вижда конец, той може да му заприлича на змийче, ако
вижда клонка - на зелен о г ън и т.н.; общото е, че той вижда всичко,
но не и истината; ефектът e дълготраен; противодействие - Ферид (трябва
да се изрече поне след 2-3мин. от началото на магията, иначе няма да
подейства); проявява се като вълнообразен зеленикав лъч

Деторнар вокис - премества гласа на мага така, че да се чува от друго
място; много полезна, ако си се скрил някъде и не искаш да се издаваш;
заклинателят сам избира откъде да се чува гласа му, но ако не го
направи, тогава той се чува винаги откъм гърба на противника

Зеда - сляпа атака; това е терминът, който най-добре описва магията;
може да се нарече и сляп бой, защото действието е достатъчно дълго (4-5
мин.); основава се на това да заблудиш противника, че правиш нещо, и в
същото време да правиш нещо друго; магията, разбира се, много помага,
но същите резултати могат да се постигнат и с много упорити тренировки;
когато магията бива направена, тя променя леко дори и дрехите на магьосника - ръкавите стават малко по-широки, цвета й започва леко да се слива с околната среда; когато искаш да направиш магия, ръката ти
сама прави няколко лъжливи движения преди това; може дори да направи
порой от разноцветни искри, за да накара противника да се отдръпне, и
тогава да му направи истинската магия; има много възможности, но
главното е че е много трудно да се избегне такава атака, защото тя се
основава на заблудата и така най-накрая истинската магия идва като гръм
от ясно небе

Импедимента - препречваща магия; може да бъде усвоена и по-рано при намиране на подходяща литература

Лакесит - поразеният вижда, чува и усеща това, което заклинателят вижда, чува и усеща; времетраенето на магията може да продължи ужасно много, ако действието й не бъде прекратено (противодействие - Фанданго), освен това за направата и запазването на действието на тази магия е нужна силна психика и устойчивост; тази магия не позволява
подчиняването на дадени мисли; просто поразения придобива всички сетива
на направилия магията; сложна магия

Микадо - създава илюзията, че противникът е по-голям, докато той
всъщност не е; така ако някой се цели в сърцето на "по-големия"
противник, заклинанието би минало над истинската цел; има кратък ефект

Они - позволява на магьосника да минава през стени и твърди обекти,
включително и през магии; ефектът е много краткотраен и магията може да
бъде използвана едва няколко пъти; магът става безплътен по свое
желание и всичко, което носи, също става безплътно;

Силенцио - магия за мълчание - този, към когото е насочена, онемява

Сорек - създава определена илюзия в съзнанието на поразения, определена
от заклинателя; създава се нещо като мисловен дуел между двама
магьосници с една малка особеност - този, който е направил магията, има
повеч власт в "съня" на другия; в действителност те просто си седят
прави със затворени очи на мястото, където се провежда битката, но в
съзнанията им може да се намират навсякъде; всичко в този замъглен свят
се определя от заклинателя - той може да се превръща по своя воля в
други същества, без да е зоомaг, и изцяло определя правилата в света на
"съня"; всяко нараняване там е илюзия и не се получава наистина, но
наранения все пак усеща всяка болка там, където е била раната (сякаш си
е бил схванал мускула и сега го боли, когато го стяга); ако поразеният
умре в мисловната битка, той се събужда от транса, но след заклинателя;
първия е много изтощен след такава битка, защото той използва
истинските си сили без да знае че това е илюзия

Рапидус - магия за бързина, която влияе обектите в радиус от около
10м.; заклинателят забавя света около себе си и така за околните той
изглежда по-бърз
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 10:00 pm

ТАБЛО СА ШЕСТОКУРСНИЦИ

Еванеско - магия за изчезване на предмети; сложна за изпълняване

Експекто патронум - магия срещу диментори - призоваване на патрон,
покровител; предвидена е в учебната програма за шести курс поради
сложността си и нечестата й употреба, но може да бъде усвоена доста
по-рано гебуншин - прави истински копия на избран предмет, включително и на
човек; за предмети магията е сравнително дълготрайна - 2-3 часа; за
хора нещата стоят другояче - за да си направиш копия (които са истински
тела и могат да се бият като теб), трябва да си съсредоточен през
цялото време; копията се командват по умствен път; те изчезват, ако
бъдат ударени директно, но иначе са си съвсем като истински човек; за
жалост, магията, която се използва за копиране на хора, взима от
жизнената енергия, за да я предаде на копията - така ако си много
уморен и направиш тази магия, можеш просто да паднеш и да си поспинкаш
хубаво; няма ограничение за броя на копията - разбира се, повече копия
=> повече енергия която да бъде разделена => копията ще бъдат по
слаби; да създадеш едно копие е трудно (за човек; за предмет е лесно,
защото не се изисква толкова съсредоточаване), две е два пъти
по-трудно, три е три пъти по-трудно, отколкото две, четири е четири
пъти по-трудно, отколкото три и т.н.; добра магия за разсейване е
гъделичкaщата магия - тогава копията сигурно ще изчезнат, но не
веднага, а след 7-10 сек. (това не важи за предмети, защото за тях не е
нужно голямо съсредоточаване)

Момери - връща стари спомени; заклинателят трябва да е наясно със
съществуването им преди да извърши заклинанието; в противен случай
резултатът върху извършващият магията може да е пагубен - действието
може да се обърне срещу него или може дори да се стигне до загуба на
паметта

Нергале - позволява на заклинателя да "прогори" дупка в даден обект
само с почукване; зейналата дупка наистина прилича на оставена от
сблъсък с метеорит и е с размер 3 на 3 метра (стига заклинателят да е
достатъчно добър); след като заклинателят премине през входа, проходът
постепенно се стеснява докато не изчезне; ако през отвора не премине
нищо, той се затваря значително по-бързо

Силера - често наричана "магия на черния щит"; тази магия прави щит
около магьосника, който трае един-два удара; би могъл да трае вечно,
стига наоколо да има сенки и никой да не те напада; за да се направи
магията е нужна сянка; така около тялото се образува сфера, която се
върти много бързо и има малки цепнатини в нея; да гледаш през нея е все
едно да дледаш през перките на вентилатор; ако нещо се приближи,
сферата спира да се върти за съвсем малко и цялата й чернота се
концентрира в мястото на удара

Фурба - кара всяка сянка да оживее и да се бие с противника; сянката
няма някакви особени способности, освен бързината; тя е 3-4 пъти
по-бърза от съществото, от което е взета; притежава неговите
способности, разбира се, така че ако сянката е на дракон, тя ще бълва
огън и ще лети; сянката не изчезва, освен ако не бъде убита (което
става както да убиеш всяко друго същество); не може да бъде подчинена
на заклинание; има още една малка особеност - тя е двуизмерна, което
значи, че ако се обърне с тънката страна настрани (която е безкрайно
тънка), ще стане невидима докато пак не се види малка част от широката
страна; за сенките не е много трудно да стават невидими за по 7-8
секунди, но повече просто не могат; освен това те са много гъвкави -
всеки е виждал как сянката му се удължава и изкривява от светлината -
същото го могат и те, което улеснява избягването на магии; трудна за
прилагане; намира се в допълнителна литература

Юнда шакис - създава ударна вълна, която отнася всичко по пътя си; , но
пълен ефект от магията може да се постигне само от седмокурсници и
по-напреднали магьосници
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 10:07 pm

ТАБЛО ЗА СЕДМОКУРСНИЦИ

Апарицион - заклинителят се мести почти веднага от едно място на друго
магията е само за напреднали магьосници - седми курс и нагоре

Нефиридин - кара петте природни елемента (Огън, Земя, Вода, Въздух,
Дух) да се подчиняват на магьосника; разбира се, магията е невероятно
трудна, така че който я изрича, би имал късмет да овладее една от
стихиите; може би дори 2, но частично;
мъжете са предразположени да подчиняват Огъня и Земята, а жените -
Въздуха и Водата; за Духа е най-трудно и почти никой не го подчинява;
след като са подчинени силите, с тях могат да се правят различни неща,
но нищо от сорта на цунами или изригване на вулкан
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Tom Riddle
Директор
Директор
Tom Riddle


Брой мнения : 201
Registration date : 26.10.2007

Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitimeВто Ное 27, 2007 10:10 pm

УНИВЕРСАЛНИ МАГИИ

Авис - призовава птици

~ информация от книгите: "Пръчката... гръмна като пушка и от края й изхвърчаха няколко малки чуруликащи птички..."

Алкохоликус - магия за напиване; противодействие - Уналкохоликус;
проявява се като кафеникав лъч, който удря противника право в главата

Асирим-финики - магическата пръчка се превръща в прозрачно перо, което
пише с бледо мастило; след като магията се прекрати, мастилото изчезва
и след миг отново се появява, този път написано на език, който магът
знае; пръчката добива предишния си вид

Експринто - магия за заличаване на следи; всички следи в полезрението
на извършващия магиите малко по малко започват да избледняват, докато
накрая не изчезнат; магията може да се използва и за временно
заличаване на недълбоки рани и различни белези; ако следите са от рода
на прекършени клони или изобщо нещо счупено, то въпросните следи си
остават

Импликус - оформяне на течност; действието се извършва чрез движението

на пръстите на магьосника; ако той има дарба да извайва фигури,
фигурата ще стане по-красива; докато се "дяла", течността се върти във
въздуха

Колопортус - магия за запечатване, заключване; единственото изискване е
магическата пръчка да е насочена към вратата/прозореца, които ще бъдат
запечатани

~ информация от книгите: "... и вратата се запечата със странен жвакащ звук."

Мимбъл-уимбъл - оплитане на езика; пречи на правилното произнасяне на
магии за известно време; противодействие - Уимбъл-мимбъл (по пътя на
логиката, контразаклинанието може да се използва от който и да е друг,
освен от поразения); проявява се като червеникаво-розов лъч

Насочи ме - пръчката започва да сочи север

~ информация от книгите: "... четирипосочната магия, която щеше да

насочва магическата му пръчка на север..."; "... магическата си пръчка,
като я постави в легнало положение на дланта си. Пръчката се завъртя
веднъж и посочи надясно... Значи натам бе север..."

Орхидеус - магия, при която от края на магическата пръчка излиза букет цветя

~ информация от книгите: "... и от връхчето на пръчката цъфна букет цветя."

Писум сативум - от пръчката изригва малко кълбо (колкото човешка длан)
с кехлибареножълт цвят, което при сблъсък експлодира и напластява
въздуха с острия мирис на чесън

Риктусемпра - гъделичкаща магия; проявява се като сребрист лъч

~ информация от книгите: "Сноп сребриста светлина удари Малфой в стомаха и той се преви на две с хрипове-"

Серпенсортия - магия, произвеждаща черна змия от края на магическата пръчка

~ информация от книгите: "Крайчето на пръчката му избухна... оттам се стрелна дълга черна змия..."

Таранталера - магия, която кара краката ти да танцуват нещо като фокстрот; проявява се като два снопа ярки лъчи

~ информация от книгите: "... краката на Хари вече се гърчеха в ритъма на нещо като фокстрот, без той да може да ги овладее."

Уодиуози - магия, която изстрелва натъпкани в дупка или ключалка предмети

~ информация от книгите: "Той вдигна магическата си пръчка на
височината на раменете си и като каза "Уодиуози!", я насочи към Пийвс.
Също като куршум топчето дъвка изхвърча от ключалката и се заби право в
лявата ноздра на Пийвс..."

Флаграте - магия за отбелязване и маркиране; достатъчно е с магическата
пръчка да се опише желаната форма във въздуха и тя се "отпечатва" върху
конкретния предмет в златисточервено

~ информация от книгите: "Тя прокара магическата пръчка по въздуха и върху вратата изниква огнено "Х"."

Флинте - кара малък предмет да заблести в избран от мага цвят;
действието се прекратява, когато магът изрече друго заклинание;
извършва се чрез докосване на магическата пръчка до предмета

Фурнункулус - магия за циреи; проявява се като жълтеникав лъч

~ информация от книгите: "Гойл изрева и затули с длани носа си, по който избиха грамадни и противни циреи..."

Церасус Авиум - изстрелва стотина череши
Върнете се в началото Go down
https://fansinhere.bulgarianforum.net
Sponsored content





Правила Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Правила   Правила Icon_minitime

Върнете се в началото Go down
 
Правила
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
HOGWARTS :: Hogwarts :: Стаята за дуелиране-
Идете на: